Post by dacnadusigti on Mar 9, 2022 16:22:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pet Rescue Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pet Rescue Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många alla ▞▞▞
▞▞▞ Pet Rescue Saga 2022 version ▞▞▞
det här spelet var fantastiskt för några år sedan, men när jag installerade om det dök alla dessa karaktärer upp. Jag vill bara gå direkt till nästa nivå.
Vissa av de nya utmaningarna är för svåra. Tillverkaren försöker tvinga fram försäljning eftersom nivåer blir omöjliga utan boosters. Hatar också nivåerna som kräver borttagning av 100 % av blocken, så tråkigt... det roliga med spelet kommer från att rädda djur
Den nya versionen är hemsk. Sedan åtminstone flera veckor tillbaka har loppen varit totalt slöseri med tid, eftersom spelarna försvinner mitt i ett lopp. Vad är poängen? Kan inte vinna någonting. Lag togs bort för några månader sedan. Inga incitament men de förväntar sig att du köper paket. Brukade älska det här spelet.
Älskar spelet men förlorade över en natt nästan alla mina boosters, boosters jag tjänat och/eller betalat för. Det är inte heller första gången. Tror det är dags att hitta ett nytt spel
Hjälp mig att förstå detta, rädda 15 husdjur med 50 drag, bara 5 husdjur tappade efter 40 drag. Är det vettigt för er utvecklare också? Ja, det är så de flesta nivåer är.
Jag fullkomligt älskar det här spelet! Det är så kul! Jag skulle ärligt talat kunna spela det här i timmar. Min mamma spelar alltid det är bra! Husdjuren är söta och spelet är så färgglatt, det finns inga annonser för mig är bra! Ni borde installera det, så fantastiskt! 5 av 5! Om du gör ett annat spel kommer jag att få det!!
Sammantaget är det ett ganska bra sätt att fördriva tiden. Jag önskar att du inte behövde använda rörelser för att använda boosters. En för att välja en booster, en annan för att använda den.
Uppdaterade sig själv för två dagar sedan och kommer nu inte att öppnas, jag älskar det här spelet, allt de kommer att säga är "vi försöker lösa problemet" avinstallera det och sedan installera om det men det fungerar fortfarande inte, fixa det, jag älskar det här spelet .
Jag har roligt när jag spelar önskar att jag inte behövde vad för varje vecka för att flytta till nästa avsnitt
Inte så kul längre. Knappast någon chans att tjäna verktyg från Mystery Mountain. Det räcker med nya nivåer en gång i veckan. Sluta. berätta för mig att jag har misslyckats - tänk om det var ett barn, en riktig knackning på deras självförtroende! Lyckades inte skulle vara bättre och mer uppmuntrande.
Varför husdjuren dyker upp långsamt tills flytten är klar. Jag hade spelat mer än hundratals gånger och kan inte avsluta det .. 001574... Jag är tråkig!!! Snälla gör mig inte upprörd.
Pet Rescue Saga – från skaparna av Candy Crush Saga och Farm Heroes Saga! Klara nivåerna genom att matcha minst två block i samma färg,
Det är sött och beroendeframkallande. Jag gillar att du kan få nya liv på 5 minuter. Det enda som är irriterande är varje gång den uppdaterade alla mina power-ups och guldmynt försvann och jag var tvungen att samla dem överallt.
Trevligt spel, önskar att spelet som är fredag till söndag byts ut! Trist att alltid vara tvungen att börja på nivån när man är min sslyckas,!
펫레스큐사가 캐주얼 게임 iaj
Pet Rescue Saga Casual qykd
Pet Rescue Saga Įprastos temos jis
Varför delar jag ibland inte ut mina priser för den dagliga utmaningen efter att ha slagit en piñata eller alla?
Varför grafiken görs online vi ger dig uppdateringar na Ibland spelar jag det här spelet offline, detta visar mig inte grafik (bakgrundsbild) detta förlorar spelarens attraktionskraft. Exempel på mig är mitt intresse borta....på grund av detta i annars är det ett utmärkt spel...jag älskar det...men plez gör grafik offline....4 stjärnor eftersom ovanstående anledning...
AppAgg
du lägger för mycket skräp i spelet, det brukade vara 5. du har veck i spelet, skärmen blir mörk och jag måste börja om från början.
Jag brukade spela det här spelet. Jag älskar det så mycket. Och jag älskar det mer när det har en stad. Jag älskar att spela på grund av staden som lagts till och nu är den borta. Det är väldigt frustrerande. Jag vill att du tar tillbaka staden. Jag var en trevlig uppdatering, den med en stad.
Fantastisk grafik, roligt spel, men om jag TJÄNAR något, guldtackor, så borde jag inte behöva BETALA för dem för att kunna använda dem!
Jag har varit så beroende av det här spelet i mer än 3 år nu. Det är ett väldigt bra och brandigt spel. Men ni gjorde något väldigt dåligt mot min husdjursvilla. Jag hade 497 vinstserier och flera livlinjer vardera som var över 10 som jag hade då. Men allt försvann en dag jag spelade utan att tappa den nivån. Samma sak hände nu alltså gång på gång som min vinstserie var 180 och några livlinjer som jag hade fått försvann igen. Jag ber dig att vända på det åt mig den här gången annars slutar jag
Winstreak och startboosters försvann helt sedan uppdateringen och nu är det inte lika kul att spela Edit : tog bort och installerade om appen, den finns fortfarande inte där OCH nu är alla mina boosters jag samlade på mig borta
Ganska bra men det blev ganska svårt. Jag spelar egentligen bara spel för att släppa stress och inte göra mig mer.
Pet Rescue Saga Gelegenheitsspiele ykxd
Vissa spel tar för lång tid att vinna! Blir riktigt tråkigt efter ett tag! Många av verktygen går inte ihop med spelen!!! Prisspelen är dåliga och tar för lång tid att spela!#! Jag blir trött på bs hårda spel med hjälp och hjälp kommer aldrig#!#
Håller på att frysa och sparkar av mig
grymt bra
Jag har det på fb och på mobilen, men det ger om och om igen ett felmeddelande "duplicera flik" och spelet stannar. Vad är detta? Även om jag alltid loggar ut spelet från båda enheterna efter att ha spelat. Kan du hjälpa? Har svårt att spela på datorn. Tack.
Super kul Dock efter senaste uppdatering så hänger sig spelet efter att man har spelat en bana, får man stänga ner & starta om.STORT MINUS för det
Jag installerade nyligen om det här spelet eftersom jag verkligen gillade att spela det. Jag är på nivå 83 nu och när jag spelar börjar det OK, sedan efter några minuter börjar spelet släpa, sedan fryser det och sedan blir skärmen svart och appen stängs, mycket frustrerande. Jag är väldigt nära att avinstallera eftersom det gör mig galen. Andra människor här har samma problem att döma av recensionerna jag har läst, vilket är synd eftersom det är ett riktigt bra spel förutom detta.
Pet Rescue Saga Diverse ekwj
Jätte roligt och avslappnande
Det finns minst två nivåer där du måste rädda ett visst antal djur och de kommer bokstavligen inte att tappa några. Du kommer att använda 40 eller 50 drag genom att klicka på block utan ett djur i sikte. Du behöver en av dessa sprängare för att få djuren att dyka upp. Om du inte har en så måste du spela tidigare nivåer för att få de tre "speciella" djuren du behöver för att skaffa den. Slöseri med tid.
Har spelat detta spel i över 3 år.Jag har investerat otaliga timmar av tid för att inte tala om mitt misstag att köpa in det 1,99 åt gången för att ta mig igenom omöjliga nivåer. Var till och med tvungen att börja om en gång eftersom all min data gick förlorad när jag tappade min telefon. Nu nivå 2477...har använt hjälpmedel, otaliga "verktyg" och till och med raderat alla block...få aldrig fler än 4 husdjur av 6. De ger aldrig mer än 4. Låter mig inte ens säga vad jag måste säga. Skär av mig.
Superkul spel, minus för dålig vägledning om hur man ska klara nivåerna. Riktigt irriterande om man tex ska öppna röda djurburar och inga röda klossar kommer, någonsin!!
Kommer inte vidare till nästa kapitel för jag har bara 2 aktiva vänner. Tar bort spelet om det inte snart blir lättare att låsa upp kapitlen som det är på era andra spel! :@
Det fortsätter att tro att varje nivå är lite mer komplicerad och det ger din hjärna en. träna
Jag har varit på nivå 96 i ungefär en månad nu, jag har använt alla mina barer för att försöka klara den här nivån och även provat att spela nivån på olika sätt
Har spelat det tidigare tyckte det var kul då .Gör ett nytt försök.
Bara Ok n vill till och med säga att alla kungspel är bra tills vissa nivåer n senare blir tuffare av de tuffaste, måste spela konstant men efter flera försök misslyckas så ger bara 2 stjärnor för bara bra grafik.
Slots of Vegas Kazino adkv
Ännu ett tråkigt tjej spel tycker jag
Jag har spelat det här spelet väldigt länge. Om någon skulle vara intresserad av delen där vi spelar om leksaker i korgen så är jag inte intresserad av dessa leksaker och jag försöker inte vinna dem. Nu verkar det som att det var riktigt länge sedan min spargris har varit full. Om jag tjänade alla dessa guldtackor varför kan jag inte ha dem? Det verkar för mig att det inte är en belöning att ge mig en belöning som jag måste betala för
Kul, men jag undrar vad man ska ha djurmynten till när man inte kan köpa något för dem. (spelar på datorn)
För svårt, man kommer ingenstans och tröttnar, det är inte kul att misslyckas hela tiden.