Post by dacnadusigti on Mar 9, 2022 16:10:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Best Fiends - Match 3 Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Best Fiends - Match 3 Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feil penger ▞▞▞
▞▞▞ Best Fiends - Match 3 Puzzles 2022 version ▞▞▞
Alltid så søt grafikk og utfordrende nok til å holde deg til å spille mer hver dag. Dessuten er det avslappende.
En av mine favoritter. Morsomt og litt utfordrende, men ikke så mye at det stresser deg og du ikke kan slå nivåer.
Best Fiends - Match 3 Puzzles Казуални jnn
Totalt avhengighetsskapende og genialt lite spill
Jeg likte å spille, men nå er det på det punktet at det tar meg 10 ganger å erobre ett nivå. Jeg ga opp å spille en stund på grunn av det
Jeg elsker måten det endrer spillet på, og gåtene er fulle av nye utfordringer.
Anud!
Elsker dette spillet! Så mange nivåer og utfordrende. Holder tankene i gang.
Kjempegøy søl
super moro å spille
Artig spill! Jeg liker hvordan du KAN se annonser for ekstramateriale, men du trenger ikke se annonser
Et morsomt spill og karakterene er morsomme med de sprø lydene de lager. Jeg er en bestemor og det hjelper å fordrive tiden.
Best Fiends - Match 3 Puzzles 休閒 vsa
Flotte nivåer, oppnåelige mål uten å bruke $, og ikke overbelastet med annonser.
Kjempe gøyalt spill
Best Fiends - Match 3 Puzzles Gündəlik mtj
Sååååå vanedannende!! Så gøy! Anbefaler på det sterkeste for alle som ønsker å spille et spill du ikke trenger å følge en historie for å nyte. Det er kjøp i apper, men det er mulig å spille uten.
Jeg har spilt dette spillet lenge, i det siste har de endret mange ting, de har satt tidsbegrensninger slik at du kan ha 850 poeng av dine 900 poeng, slutte å spille uansett grunn, kanskje bare gå i dvale, ta en dusj, osv., går du tilbake for å spille og de sier at tiden din er ute, det skjer om og om igjen. Peppermynter gjenspeiler det sanne tallet, jeg vet at dette høres smålig ut, men de stemmer. De har gjort et fornøyelig spill veldig lite fornøyelig. Jeg vet at de ikke bryr seg, men jeg måtte si fred.
Jeg spiller dette spillet hver dag. Selve spillet er morsomt. Jeg liker at du bare trenger å forholde deg til popup-annonser i stedet for videoer med mindre du velger det.
Bra spill. Morsomt å spille for å drepe tiden. Annonsene er ikke pushy, noe som er et stort pluss. Jeg har lest andre anmeldelser som sier at du må betale for å spille etter et visst nivå. Jeg er på nivå 172 og har ikke hatt noen problemer. Hvis du står fast på et nivå, bare fortsett å spille. Du får det til slutt så lenge du bruker hodet. 4 stjerner fordi jeg har hatt noen få force close-problemer, men ingenting som stopper meg fra å spille. Godt jobbet.
Flott spill for å fordrive tiden. Dette kan være det ENESTE spillet med minimalt med annonser. Jeg hater spill som har annonser etter hvert nivå. Men denne er smart og belønner deg for valgfrie annonser
Morsomt og vanedannende, jeg elsker at det ikke tar evigheter å bestå nivåene (i hvert fall så langt er jeg på 820)
Gøy og for alle aldre.
Elsker dette spillet!!! Jeg spiller hver dag... Jeg liker virkelig at du kan velge hvilken djevel du vil bruke...
det er gøy å spille på farten.
👍👍👍👍👍
Greit nok
Jeg elsker dette spillet bortsett fra at det nå står at det er en oppdatering og at det ikke vil gjøre det. Fortsetter å ta meg til play-butikken, men ingen oppdatering.
Fint lite spill som du ikke trenger internettforbindelse for
Spillet er morsomt og jeg kan spille i timevis! Akkurat nå sitter jeg fast og prøver å komme inn i appen. Jeg klikker på spill-knappen, men den ber meg gjøre en oppdatering, men når jeg oppdaterer, har jeg bare avspillings- og avinstalleringsalternativene. Unødvendig å si at jeg sitter fast i den løkka.
Fantastisk spill. Så mye å gjøre. Store utfordringer. Jeg ville gitt den 5 stjerner hvis det var lettere å få gull. Og hvis de ville fortelle deg hva diamantene brukes til, har jeg samlet MYE, men jeg har ingen anelse om hva de er til, står det ikke. Så hvis noen vet, vennligst gi meg beskjed, tusen takk🥰 Men bortsett fra de to tingene, er det et morsomt, underholdende, avslappende spill💞😁
Altfor mange legger til og dukker opp prøver å få deg til å kjøpe. Noen ganger ser jeg videoene og ikke engang til min belønning.
Det virker som om når du når elitenivåene, fortsetter de bare å gjenbruke de samme om og om igjen og om igjen. Bomber setter seg også fast på enslige blokker og gjør det unødvendig vanskeligere å fullføre et nivå.
Veldig gøy spill😊
Det er gøy til du når et høyt nivå. Ironien siden vi spiller for å komme opp i nivå. Når du er på et høyt nivå, er den eneste måten å tjene nye fiender på arrangementene deres ved å foreta kjøp.Deres "vinn å få" måte å gjøre det på, med begrenset tid (6 dager til å fullføre 12 oppgaver *øyerull*), gjør det umulig å fullføre og tjene djevelen med mindre du foretar et kjøp. Hvis du ikke vinner nivået, får du ikke belønningene som trengs for å fullføre oppgavene. Latterlig.
Vanedannende :-)
Jeg elsker det!
Catapulte 2 Action fhg
Trenger å kunne få alle karakterer uten å måtte betale penger. Den har allerede annonser for belønninger. Du kan ikke få med deg alle karakterene.
Best Fiends - Match 3 Puzzles የተለመደ kss
Når du passerer det første området begynte gåtene å bli vanskeligere, til det punktet hvor du går tom for trekk fordi det er rigget slik at du bruker opp trekk raskere enn du trenger for å rydde snødrev. Bortsett fra det er det som alle andre puslespill jeg har prøvd så langt. 90 % av de matchende puslespillene er rigget etter 25 nivåer, satt opp for å være umulig å fjerne uten å bruke den dyre valutaen i spillet, som gullbarrer, som bare økes gjennom appkjøp eller sjeldne spesielle begivenheter.
Godt og morsomt underholdende spill som vil holde deg opptatt på en biltur
Betalingsmuren er på nivå 50 for alle som er nysgjerrige. Ingen reell slipemulighet for å komme videre heller. Ellers et morsomt spill. Skulle elsket å spille det mer.
Jeg liker å spille. Jeg synes imidlertid du bør tilby flere oppstartsalternativer som andre gjør. Candy crush og venner. Takk skal du ha
Ber alltid om at du skal "kjøpe". Når du først nærmer deg nivå 200 blir det ekstremt vanskelig å gå videre og kjøpskravene blir hyppigere. Forvent opptil 20 forsøk før du går til neste nivå.
Det er gøy og lærerikt